מהו יישור שיניים שקוף?

מהו יישור שיניים שקוף?

יישור שיניים שקוף – הסוף לדאגות

זה לא סוד כי גם מבוגרים נהנים מתהליך של יישור שיניים בזכות השיטה החדשנית של יישור שיניים שקוף המביא לכדי תוצאות איכותיות בפרק זמן קצר. אז איך זה עובד ומה התהליך? כיצד ניתן ליהנות משיניים ישרות מבלי שאף אחד ירגיש שאנחנו בטיפול? במה תלויה הצלחת הטיפול?

שיטת יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף בא לענות על הצורך של האוכלוסייה המבוגרת ליהנות משיניים ישרות מבלי שאף אחד יראה כי הם נמצאים בעיצומו של תהליך. בעוד יישור שיניים מסורתי מצריך מאיתנו להסתובב עם פלטות מתכת על גבי השיניים, הרי שעל ידי יישור שיניים שקוף אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו עוברים טיפול, ואנחנו לא צריכים לחוש את המבוכה הכרוכה בלהגיע לאירוע רישמי, הרצאה או אפילו לעבודה עם "קוביות" בשיניים. הטיפול עצמו מבוסס על לבישה של פלטות שקופות על גבי השן, שמטרתן להביא את השיניים אל המקום הרצוי.

תהליך הטיפול

הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק כי אתם אכן מתאימים לתהליך יישור שיניים שקוף. חשוב לציין כי יש לבחון כל מקרה לגופו, ולא בכל המקרים טיפול בפלטות שקופות יוכל להעניק את התוצאה הרצויה. במידה ונמצאתם מתאימים, ייקח רופא השיניים מידה לצורך יצירת הפלטות השקופות, על פי מבנה השן. המידות הופכות באמצעים טכנולוגיים ממוחשבים לפלטות השקופות אשר נבנות בדיוק על פי מנח השיניים של המטופל. בכל שלב של התהליך הטיפולי מקבל המטופל פלטות שקופות בהתאם להתקדמות הטיפולים, עד לתוצאה הרצויה. מדובר בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת במיוחד, תוך ניסיון ומומחיות של הרופא המטפל בשיטה זו. את הפלטות יש לשים לאורך כל היום ולהסיר אותן רק למטרות של צחצוח השיניים ואכילה. חשוב מאוד לשמור על היגיינת הפלטות והשיניים במקביל.

הצלחת הטיפול

על מנת להגיע לתוצאה הרצויה ובהתאם לתוכנית שנבנתה, חשוב מאוד כי המטופל אכן ילביש את הפלטות לאורך כל היום והלילה ולא יזניח את התהליך. כמו כן, חשוב מאוד לשמור על הפלטות מבחינה היגיינית. עם סיום הטיפול מקבל המטופל פלטה קבועה, אותה עליו להלביש במשך שנת הלילה. פלטה זו מבטיחה למעשה כי השיניים לא יחזרו אל המקום הקודם שלהן. ישנה חשיבות רבה מאוד על הקפדה בשלב זה, מאחר ואחרת, כל ההליך הטיפולי עלול שלא להצליח.יישור שיניים שקוף הוא בהחלט פיתרון איכותי למי שמעוניין ליהנות מיישור שיניים בגיל מבוגר, בלי הצורך לפגום באסתטיקה, וזאת בשל מינימום ההפרעה הנראית לעין שיש לפלטות השקופות. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבדוק כי אתם אכן מתאימים להליך טיפולי מסוג זה. הצלחת הטיפול תלויה בשיתוף הפעולה ובהקפדה על הפעולות של המטופל בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

כתיבת תגובה