הלבנת שיניים בירושלים

הלבנת שיניים בירושלים

כיצד שומרים על שיניים לבנות?

תנסו להיזכר כמה פעמים הרגשתם לא מספיק בנוח לחשוף את השיניים שלכם, ומיעטתם לחייך בתמונות. בזכות הלבנת שיניים – תוכלו לחייך בלי הפסקה. שיניים לבנות היו מאז ומעולם סמל לאסתטיקה, יופי, חיונית ובריאות, וכיום רבים משקיעים יותר בנראות השיניים שלהם באמצעים שונים. ההשקעה מניבה לא רק חיוך מושלם, אלא גם מעלה את הביטחון העצמי ותורמת לתחושה הטובה.

כיום ישנן שלל מרפאות שיניים שמציעות שיטות שונות להלבנת שיניים, כאשר מלבד מרפאות המבצעות הלבנת שיניים בירושלים בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות, ישנן גם דרכים שונות באמצעותן תוכלו גם אתם להגן על מראה השיניים וליהנות מחיוך מושלם!

הלבנת שיניים – למי זה מתאים, ומתי כדאי לעשות?

המרדף אחר שיניים לבנות ומושלמות הפך עבור רבים לחסר תקנה. אנשים רבים אשר צורכים אלכוהול, מעשנים, שותים קפה לרוב או לא מקפידים על צחצוח שיניים באופן תקין, סובלים משיניים בעלות גוון צהבהב, מכתמים ומעששת, אשר מפריעים באופן משמעותי לאסתטיות של החיוך. עם זאת, הלבנת שיניים מתאימה לכל אחד, גם אם הוא אינו מעשן או שותה אלכוהול, וגם אם מקפיד על צחצוח השיניים, שהרי הגוון הלבן של השיניים מצהיב עם השנים באופן טבעי. וכיוון שחיוך רחב משדר מסרים טובים לסביבה, הוא מפתח כניסה לדלתות רבות בחיים. וזוהי רק סיבה אחת לבחור בהלבנת שיניים. אצלנו ניתן לבצע הלבנת שיניים בירושלים לכל סוגי המקרים!

אז כיצד מלבינים שיניים?

על מנת לבצע הלבנת שיניים, יש לפנות תחילה אל מרפאה המתמחה בנושא של הלבנת שיניים בירושלים וזאת כדי לבצע התאמה אישית של גוון השיניים, על פי טעמכם האישי. תהליך הלבנת השיניים כולל מריחה של ג'ל מיוחד המכיל יונים ובהם חמצן להלבנה ולקבלת גוון בהיר יותר. לאחר שהג'ל נמרח על השיניים, יש צורך במנורה מיוחדת אשר מאירה על השיניים ומאיצה את התהליך בכך שמסייעת לחומר לחדור שכבה אחת פנימה ולפרק את הפיגמנט הצהבהב. לאחר שהשן לבנה מבפנים, היא משתקפת החוצה דרך שכבת האימייל שהיא שקופה.  

האם הלבנת שיניים פוגעת בבריאות השן?

לא, בתנאי שההלבנה נעשית על ידי רופא שיניים מוסמך במרפאת הלבנת שיניים בירושלים או במקומות אחרים. חשוב לדעת כי על מנת לשמור על לובן השן ולשמור על שיניים בריאות ולבנות באופן כללי, יש לצחצח שיניים בוקר וערב, להימנע מצריכת אלכוהול וסיגריות, כמו גם לשמור על בריאות השיניים באמצעות טיפולי שיניים תקופתיים וטיפולי שיננית.

האם להלבנת שיניים יש תופעות לוואי?

תופעות הלוואי של הלבנת שיניים הן בעיקר רגישות יתר בשיניים, במיוחד לקור, אשר חולפת לאחר זמן קצר. כמו כן, במידה ועל השיניים שלכם היו כתמים לבנים, אזי לאחר ההבהרה הם ייראו מעט יותר בהירים מהשן אך גם במקרה זה, לאחר מספר ימים ועד שהשן תתבהר באופן סופי, הכתם לא ייראה יותר על השן והצבע יהיה אחיד.

איך ניתן לשמור על הצבע הלבן של השיניים?

את הצבע הלבן של השיניים ניתן לשמר על ידי צחצוח שיניים פעמיים ביום והימנעות ככל הניתן מחומרים אשר משאירים צבע על השן כמו שתיה עם צבע מאכל, קפה, אלכוהול ועישון. עם זאת, אם אתם לא יכולים בלי – מומלץ לשטוף את הפה בסיום העישון או השתייה על מנת שהצבע שנותר על השיניים יסתלק במהירות. בצורה כזו, ניתן יהיה לצמצם את הנזקים ולהאריך את משך הזמן בו השיניים נותרות לבנות. כמו כן, בשוק ניתן כיום למצוא משחות שיניים מיוחדות ששומרות על הלובן של השיניים.

כיצד מוצאים מרפאה טובה להלבנת שיניים?

על מנת לאתר מרפאה טובה העוסקת בתחום של הלבנת שיניים בירושלים או בכל מקום אחר בארץ, יש לבחור כבר עכשיו מרפאה שיש בה מומחים לבריאות השיניים והלסת, תוך בחירת מרפאה בעלת ניסיון, שירות טוב וטיפול מותאם אישית, מקצועי ומושלם! מומלץ לבחור במרפאה על סמך המלצות, בין אם אלו המלצות שקראתם באינטרנט ובין אם המלצות שקיבלתם מאדם קרוב, כי עם השיניים לא משחקים, גם כשמדובר בטיפול פשוט יחסית כמו הלבנת שיניים. זכרו – השקעה בשיניים לבנות היא השקעה שמחזירה את עצמה – בביטחון, בשמחה ובדלתות שנפתחות. כי חיוך בריא הוא קו עקום שמיישר הכל!

חיוך מושלם – תוך מפגש אחד

חיוך מושלם – תוך מפגש אחד
בניגוד לטיפולים אסתטיים אחרים, בציפוי שיניים מחרסינה תוכלו ליהנות מחיוך מושלם תוך מפגש אחד בלבד! יש לכם בקרוב אירוע חשוב? אמורים להופיע בצילומים? סובלים מביטחון עצמי ירוד בעקבות מצב השיניים שלכם, שמונע מכם להכיר אנשים חדשים ולהרגיש טבעיים ומשוחררים? במפגש אחד – תוכלו לשים הכול מאחוריכם ולחייך מאוזן לאוזן.

לפרטים על ציפויי חרסינה