יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים – אף פעם לא מאוחר

גם בגיל מבוגר אפשר ליהנות מיישור שיניים לחיוך מושלם. אם עד לפני כמה שנים, רק בני נוער זכו ליהנות מטיפולים אורתודנטיים ליישור שיניים, הרי שהיום יישור שיניים למבוגרים הוא בהחלט הליך מקובל, אשר מניב הצלחה רבה, ובזכות השיטות המתקדמות כבר אין צורך לעצור את החיוך.

אפשר גם בגיל מאוחר

אף פעם לא מאוחר לעבור תהליך של יישור שיניים, ועם הטכניקות החדשניות של היום, גם אין צורך להתבייש. יישור שיניים למבוגרים הפך להליך מקובל ביותר, ואף ניתן לבצע אותו עם מינימום של הפרעה אסתטית. נכון, השיטה הטובה ביותר היא באמצעות יישור שיניים מסורתי, אך יחד עם זאת, גם השיטות החדשות מבטיחות תוצאות טובות מאוד לאורך זמן, והן בהחלט פתרון איכותי למי שמעוניין בחיוך יפה, אך לא רק. יישור שיניים למבוגרים יתאים גם כאשר יש חוסר בשן או חוסר במספר שיניים וצריך להזיז את השיניים הקיימות על מנת ליצור את המקום המתאים להשתלה של שתלי שיניים.

שיטות ליישור שיניים בקרב מבוגרים

ישנן שיטות שונות המספקות שיניים ישרות גם בגיל מבוגר. בעוד לרוב, ההליך השכיח ביותר הינו יישור שיניים על ידי טבעות מתכת המודבקות על גבי השיניים ו"מושכות" אותן כלפי פנים, הרי שניתן לבחור גם בשיטות חדשניות יותר, כמו טבעות שקופות אשר כמעט בלתי נראות או יישור שיניים על ידי מיישרים פנימיים, ואף יישור שיניים המתבצע מבפנים השן, בצורה בלתי נראית.

יישור שיניים פנימי– יישור שיניים מסוג זה נעשה על ידי יצירה של גשר מן החלק הפנימי של השיניים. על גבי השיניים מודבקות קוביות המתכת ובעזרת גשר המתכת נמשכות השיניים על המקום הרצוי. היתרון של יישור שיניים מסוג זה הינו ביכולת להגיע לכדי תוצאות איכותיות מבלי שיראו כי המטופל נמצא בהליך של יישור שיניים.

יישור שיניים שקוף – ישנו שיטות שונות לביצוע יישור שיניים למבוגרים באופן בלתי נראה, כאשר השיטה המועדפת היא באמצעות יצירה של פלטות שקופות נשלפות המותאמות בצורה אישית אל מבנה שיניו של המטופל. את הפלטות יש להרכיב לאורך כל היום, כאשר ניתן להסיר אותן לצורך צחצוח.

התאמת השיטה ליישור שיניים

כאשר מדובר בתהליך יישור שיניים למבוגרים ישנה חשיבות רבה מאוד להתאמה של סוג הטיפול אל המטופל ואל המצב של השיניים שלו. חשוב מאוד לבחור בתוכנית טיפולים אשר תוכל לספק לכם את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן. כאשר מדובר בהליך יישור שיניים למבוגרים חשוב לקחת בחשבון לא רק את הנראות האסתטית של תהליך הטיפול, אלא גם את זמן הטיפול ואת התוצאה המיטבית ביותר עבורכם.

יישור שיניים למבוגרים הינו הליך מקובל, נוח, מהיר יחסית ובהחלט מאפשר תוצאות איכותיות לאורך זמן – ועם השיטות החדשות של יישור שיניים, הרי שבהחלט תוכלו לחייך ולשמוח בסוף התהליך.

כתיבת תגובה