הרמת סינוס לפני החדרת שתל דנטאלי

הרמת סינוס לפני החדרת שתל דנטאלי

איך מחדירים שתל דנטאלי לחלל הפה? מהו ניתוח הרמת סינוס ומתי מבצעים אותו? איזה סוגים של ניתוחים אפשר לבצע לטובת השתלת עצם? ריכזנו עבורך את כל התשובות לכל השאלות הנפוצות – ומידע חשוב נוסף שכדאי להביא בחשבון.

שתל דנטאלי הוא פתרון מתקדם בענף רפואת השיניים ומשתמשים בו בעיקר בתותבות שלא מתיישבות באופן תקין, במצבים של חוסר בשיניים וכאפשרות להוספת כתרים. עם זאת, לא תמיד ניתן להחדיר את השתל ויש פרמטרים שמשפיעים על הצלחת ההשתלה. פרוצדורה מוצלחת להשתלה תלויה בכמות העצם הנמצאת בלסת ואם יש ספיגת עצם מוגברת, הפתרון הוא הרמת סינוס.

הרמת סינוס מבצעים רק במרפאה שמכירה אותך

מרפאת שיניים אריה הוקמה במטרה להעניק טיפול מעולה לקהל הלקוחות והיא פועלת כבר מעל 20 שנה. דרכנו ניתן להבטיח טיפול מקיף, יעיל ומקצועי מול אנשי צוות שמכירים אותך ואת הצרכים שלך. היחס האישי הוא חלק בלתי נפרד מסל השירותים של הקליניקה ואנו גם נשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לבצע הרמת סינוס לשביעות רצונך.

עיבוי העצם בחלל הסינוס

ברפואת שיניים מבצעים הרמת סינוס על ידי עיבוי העצם בתוך חלל הסינוס. ההרמה היא חלק מתהליך שמטרתו להכין את חלל הפה לקליטת השתל הדנטאלי, והיא מתבצעת באחוזי הצלחה גבוהים וכמעט ללא סיבוכים או תופעות לוואי. כמו כן, נהוג להשתמש במונח "השתלת עצם" כדי לתאר את הפרוצדורה הזו אך מדובר בתהליך זהה לחלוטין. לאחר ההרמה ניתן לבצע את ההשתלה ללא סיכון לחוסר קליטה של השתל הדנטאלי ובאופן נוח ויעיל.

סוגים שונים של הליכים להרמת סינוס

ישנן שתי דרכים לבצע הרמת סינוס לפני החדרת שתל דנטאלי. הדרך הראשונה נקראת "הרמת סינוס פתוחה" ואותה מבצעים כאשר כמות העצם בחלל הפה נמוכה מ-5 מ"מ. בדרך הזו מרחיבים את העצם מהצד ומחדירים את תחליף העצם לתוך חלל הסינוס כדי להרים אותו. לעומת זאת, הדרך השנייה נקראת "הרמת סינוס סגורה" ואותה מבצעים מחלל הפה ולא מהצד. דחיסת תחליף העצם דרך פתח צר בחלל הפה מאפשר לאחר מכן גם להבריג את השתל הדנטאלי לתוך עצם הלסת.

שילוב השתלת עצם עם החדרת שתל דנטאלי

יש מקרים שבהם רופא השיניים ממליץ לבצע הרמת סינוס והחדרה של השתל בעת ובעונה אחת. ההחלטה האם לערוך את שתי הפרוצדורות במקביל תלויה במצב הבריאותי של חלל הפה, בהיסטוריה הרפואית של המטופל ובכמות העצם. כמו כן, גם רמת המקצועיות של הרופא המטפל עשויה להשפיע על השאלה האם הוא יעדיף לשלב בין הפרוצדורות או שמא להפריד אותן זו מזו.

בחירת רופא שיניים להרמת סינוס

אין תחליף להתייעצות עם רופא שיניים מקצועי טרם ניתוחי השתלת עצם והחדרת שתל דנטאלי בחלל הפה. לנו במרפאת אריה יש את כל הכלים לסייע לך, להרגיע אותך ולהסביר על מהלך הטיפול. כל שעליך לעשות כעת הוא להשאיר פרטים באתר ולתאם פגישת היכרות לפני הרמת סינוס – נשמח לעמוד לשירותך.

כתיבת תגובה