איך בוחרים רופא שיניים לילדים?

איך בוחרים רופא שיניים לילדים?

איך בוחרים רופא שיניים לילדים?

בחירת רופא שיניים לילדים הינה משימה חשובה, ועל כן, חשוב להקדיש לכך את מירב תשומת הלב, על מנת שתוכלו לבחור את רופא השיניים המקצועי ביותר, אך גם זה המתאים לטיפול בילדים ובעל גישה לילדים. רפואת שיניים לילדים הינה מחלקה בפני עצמה, לא רק בשל המומחיות הנדרשת בתהליך טיפול שיניים לילדים, אלא גם, ובעיקר בשל גישת העבודה.

מקצועיות

אין ספק כי הפרמטר החשוב ביותר כאשר אנחנו באים לבחור רופא שיניים, או כל רופא אחר, הינו המקצועיות. חשוב מאוד לבדוק כי מדובר ברופא שיניים בעל ניסיון, כמו גם בעל התמחות ספציפית ברפואת שיניים לילדים. תוכלו לבקש לראות תעודות וכמובן לבקש המלצות מחברים. בדקו כי במקום יש את הטכנולוגיה החדשנית ביותר ואת האמצעים הטובים ביותר לטיפולי שיניים, כפי שניתן למצוא במרכז בינה לשיקום הפה והלסת.

בדיקת התאמה

מוטב להיות מוכנים מראש, ועל כן, חשוב לבחור רופא שיניים לילדים עוד לפני שקיים הצורך הממשי בטיפול. הפגישה הראשונה היא למעשה בדיקת התאמה בין המרפאה, הרופא והילד. חשוב לבדוק כי לרופא השיניים יש את הגישה המתאימה לטיפול בילד שלכם, שימו לב לכימיה ביניהם וכמובן – לרמת הסבלנות שיש לרופא. כאשר לרופא יש סבלנות, הילד מגיב בהתאם ומשתף פעולה.

גישה טיפולית

לכל רופא שיניים גישה טיפולית משלו, ולכל אחד יכול להתאים משהו אחר. בררו כיצד עובד רופא השיניים, האם הוא מאפשר שימוש בגז צחוק, או שהוא מעדיף להימנע מכך. לכל רופא שיניים יש את האסכולה שלו, לכן, חשוב לברר מה יותר יתאים לכם ולמי אתם מתחברים.

סביבה נעימה

בדרך כלל טיפולי שיניים לילדים נעשים במרפאות המיועדות לילדים. מרפאות שיניים לילדים הינן ידידותיות יותר ונעימות יותר, הן בשל פינת ההמתנה, בה בדרך כלל יוכלו הילדים למצוא משחקים או ספרים שיקלו על ההמתנה לכניסת חדר הרופא, הן מבחינת הצבעוניות של המקום, הגישה הנעימה והפתוחה, ובחלק מהמרפאות הילד אף יזכה לבחור פרס קטן על ביקורו המוצלח.

זמינות

בדקו את שעות העבודה של רופא השיניים, האם שעות העבודה במרפאה נוחות לכם, בררו מה עושים במקרי חירום וכיצד ניתן ליצור קשר עם הרופא כאשר יש בעיה או צורך בתור דחוף. רופא שיניים המטפל בילדים, לרוב יהיה זמין גם מעבר לשעות העבודה, על מנת לענות לכם לכל שאלה דחופה לאחר טיפול שנעשה, לדוגמא, או במקרים של פגיעה בשיניים כתוצאה מתאונה.

ביקור אצל רופא שיניים לילדים אינו חייב להיות טראומתי, וישנן דרכים המקלות על הפחד ועל החששות. בררו ובחרו היטב את רופא השיניים לילדים, רופא אשר יתאים לכם, יהיה זמין עבורכם, וכמובן, אל תשכחו לעודד את הילד, והימנעו מלהחדיר לו את הפחדים שלכם מרופא השיניים.

כתיבת תגובה