רופא שיניים חירום בירושלים

רופא שיניים חירום בירושלים

מה עושים נגד כאב שיניים?

אתם בוודאי מכירים את התחובה של כאב שיניים: בתחילה אתם מרגישים רגישות לחום ולקור, לפתע כואב לכם בעת האכילה, עד לרגע הבלתי נמנע בו אתם צווחים ככרוכיה בעת כאב חד בשיניים שפשוט לא מאפשר לכן להמשיך לתפקד!.

במקרים כאלה אתם בוודאי כבר יודעים כי חוק מרפי כמו הכאב שלכם נכנס לפעולה, ודווקא אז אתם לא מצליחים לקבוע תור לרופא שיניים קרוב או להגיע לרופא שיניים במהירות.

אז מה עושים? הנה כמה טיפים להתמודדות עם כאבי שיניים:

איתור רופא שיניים חירום בירושלים – אם אתם גרים באזור ירושלים חשוב בתחילה לפני כל טיפול או תרופת סבתא, לגשת למרפאה של רופא שיניים חירום בירושלים. נסו לחפש באינטרנט או דרך מכרים רופא שיוכל לקבל אתכם במהירות ויוכל לטפל בכם בכל שעה ביום כמו גם בשעות הערב. בכך תוכלו לטפל בכאב ולהפיג אותו במהירות.

אכילה של אוכל טחון – במידה והבדיקה וטיפול השיניים שלכם מתעכב, תוכלו בינתיים, כדי להימנע מדיאטה כפויה, לאכול אוכל טחון בלבד וכזה שאינו מחייב לעיסה. צרכו לבן, טחנות ירקות, ואכלו מרקים צחים בחורף אך הזהירו שהמאכלים לא יהיו קרים או חמים מידי כדי למנוע כאב. הימנעו מאכילת מוצרים קשים, אגוזים וכמובן סוכרים.

גרגור ערק – אחת מתרופות הסבתא בעת כאב שיניים היא גרגור ערק כאשר בערק ישנם חומרים מאלחשים. רכשו בקבוק ערק ומידי פעם גרגרו מעט ערק בפה ושתפו לאחר מכן את השיניים וצחצחו בעדינות עם מברשת רכה.

שימוש בשמן ציפורן עוד תוכלו לאלחש את הכאב באמצעות שימוש בשמן ציפורן. תבלין זה ידוע כסוג של מאלחש אשר יכול לאלחש את הכאב ולהפוך אותו לפחות עמוק.

מריחת משחה על גבי הכאב – עוד תוכלו לקחת מעט משחת שיניים והניחו אותה בזהירות על המקום הכאוב בשן. המשחה הינה בעלת חומרים מרגיעים שיאפשרו לכם הקלה לפחות עד שתמצאו רופא שיניים חירום בירושלים או בכל מקום בארץ.

שימוש במי מלח – כדי לאלחש את הכאב תוכלו בנוסף להרתיח כוס מים עם כפית מלח ובכך לחטא את המקום ואת השן הכואבת ולהוריד את עוצמת הכאב.

עם זאת זכרו כי גם אם הכאב חולף, עדיין חשוב לגשת כמה שיותר מהר אל מרפאת שיניים חירום שבאמצעותה תוכלו לרפא את הכאב באופן תמידי.